ipeksi Anneoluyorr1 2 3 cm olsa belki bekler ama 6 cm epey fazla. Doğumunuz çok yakın bence yine de Allah büyüktür tabi ki anne karnında 1 gün bile çok kıymetli inşallah biraz daha sabreder, sağlıkla hayırla kavuşun inşallah
CicekGirayBysl Anneoluyorr1 inşallah sorunsuz kucagnıza alırsınız. Benim de sancılar çok açılma Yok su çok ters duruşa geçmiş sancı kesilmezse sezaryana alıncam bende 35 hafta oldum bugün. Allah yardımcımız olsun