Dilan1636 ahahak şevket yılmaz mı doğum için bilmem de böyle kalabalık ve ilgisiz bi hastanede dogum yapmak istemem Allah korusun, dün oradaydım sevkli olmama rağmen tekrar randevu verdiler yarın gene gidicem mecburen.. Yani deli ettiler dün beni kendi memleketimin gözünü seveyim, fiyatlar bu kadar pahalı olmasa asla ve asla gitmeyeceğim yer.