Herkese selamlar. Allah hepinize hayırlı doğumlar bebek isteyenlere de hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏼
Bebek sahibi olmak isteyip uğraşıp da hala tek çizgiyi görmekten bıkmış güzel anne adayları,bu yazı sizin için ❤️
Bebek yapmayı düşünmeden önce nasıl bir cinsel hayatınız vardı? Bunu en iyi siz bilirsiniz. Bebek yapmaya karar verdiniz ve bu cinsel hayatınızı nasıl değiştirdiniz? Bunu da en iyi siz bilirsiniz. Söylemek istediğim önemli olan şeylerden biri psikoloji. Siz çocuk yapmaya karar vermeden önce yani “çocuk yapmak için sevişme”den önceki cinsel hayatınıza alışıyorsunuz. Bedeniniz hormonlarınız onu kabulleniyor. Sonra bebek için farklı şeyler oluyor. Farklı pozisyonlar,yiyecekler,ara vermeler vs. Ama tek düşündüğünüz çocuk olduğu için maalesef istediğiniz şeyi yapamıyorsunuz. Örnek olarak aynı şey kayınvalidemin başına gelmiş. Evlendikten 4 yıl sonra kucaklarına almışlar eşimi. Kayınpederimde sperm yetmezliği varmış.senelerce çocuk için denemişler yok olmamış. En son ankara gelip özel bir hastaneden tedavi için randevu almışlar. Kayınpederimdeki sorunun nasıl giderileceği hakkında. Aynı şekilde kayınvalidemde muayeneye girecekmiş. Bu yüzden adet olduktan 3 gün sonra gelin demişler. Kayınvalidem ve kayınpederim bu süre zarfında eski cinsel yaşamlarına devam ederek 1-2 hafta geçirmişler. Düğünlere gitmişler halay çekmişler. Muayene günleri yaklaşmış. Ama kayınvalidem adet olmamış,1 gün geçmiş,2 gün geçmiş yok. Hemen ablasına gitmiş ve test almışlar 2 tane. İlk test 2çizgi !! İnanamamış tabi kayınvalidem hayalet çizgi demiş. Bir daha yapmış ve yine 2 çizgi!! Hemen acile gidip kan tahlili yaptırmış ve tebrikler,hamilesiniz!!
bu mümkün olabilir mi diyenler olucaktır. Mümkün işte bakın. Çünkü bebek psikolojisinden çıkmışlar,aşklarından tutkularından birleşmişler. Ve çok minnoş bir oğulları olmuş onu da ben kapmışım eheheh 🙈
O yüzden çocuk yapmaya ara verin ve sadece sevişin hanımlar ! Ben de öyle yaptım. O psikolojiden çıkarın kendinizi. Ve tabi ki yumurtlama gününüzü takip edip bacakları havaya kaldırmayı unutmayın🥰🥰
sizleri seviyorumm..