Pnaratnn Kesinlikle tek isim olucak kızımın adı ama Nefes istiyordum başından beri ama aksın ve Kayra da bu aralar çok hoşuma gitmeye başladı sizce?
MerveNural Pnaratnn eşkın diye bi ot var bizim oralarda soyulup yiyilen eksi bir bitki akşin onu cagristirir ve bu bitkiyi cogu kisi bilir bence ondan vazgeç kayra erkek ismi diye biliyorum nefes guzel
Pnaratnn MerveNural ahahah ya sen beni çok gulduruyosun 😁 ya zaten nefes koycam da başından beri öyle diyodum oyle bı takıldı aklıma Kayra ve aksın 😁
Kado87 Aksin guzel degil bana hep sacma geldi diziden beri, kayra erkek ismi diye biliyodum kiz ismi olarakta kullaniliyormus yani bu ucunun arasinda en iyisi nefes.
Rbs111 Pnaratnn Kayra kız erkek karışık olsa bile erkekte daha çok kullanılıyor oğlum olurda koyardım diye düşünmedim değil . Aşkın ilerde çocukta sıkıntı yaratabilir aşkın diye bi kız vardı karşı sınıfta dalga geçerlerdi😞 üzülürdü hep. En iyisi nefes
Nghnkrmzrk Canım benim 1bucuk yaşında kızım var adı da nefes çok beğeniliyor çağırır ken bile bi hoş geliyor kulağa nefesler de güzel olur