Minikmucizemizz canım öncelikle ne kadar zamandır deniyorsunuz ve olmadı, doktora gidip hormonlarına baktırdın mı, eşinde her şey yolunda mı? Önce bu tarz şeylerle ilgili sorunların varsa onları çözmen gerekiyor, kafaya takıp takmamakta ilgili değil bence vücut hazır olduğunda hamile kalıyorsun. Ben fsh yüksekliğimden dolayı 6 ay hamile kalamıcam diye ağladım, evli değildim o sıra daha deneyemedim de ama ilk denememde hamile kaldım bin şükür ama sorunumu biliyordum, tedavimi alıyordum bir de üstüne civan perçemi ve hayıt tohumu çayı içiyordum. Yani çarede aramak gerekiyor sadece ağlamakla ya da düşünmekle olmuyor bazı işler. Ne demişler tedbir kuldan, takdir Allah’tan