38+3 gunluk hamileyim ama bebek iri olduğu icin 4000 gr doktor bekmeyek hemen başlataq soyledi.Inşallah sabah 7 gibi yatişim.yapilacak suni sanci denenecek. Olmazsa sezeryana alinacak. Boyle durumda olanlar oldumu acaba? Nasil oluyo suni sanci cokmu zor.? Çatim musayitmiş bu gun çati muayinesi yaparken soyledo doktor. Bu kiloda doğuranlar oldumu suni sanci verilib? Ilk doğumum korkuyorum biraz suni sancidan. Sezeryan olsada spinal anesteziden korkuyorum bel ağrisi kaldini soyluyolar