Deletedmom0048
Ben sona geldim canım 3 hafta içinde doğumum var. 1.5 ay öncesine kadar şükran doğru ya gidiyordum ben 7 yıldır tanıyorum onu her Ne kadar seveni az olsada ben çok alışmıştım. Ama birden beyhekim devlet hastanesine geçti orası çok uzak bana. 2 haftadır akademi ye gidiyorum Arzu Acar a. Nasipse burda doğum olacak. Refika hanıma 12 haftalikken acil gitmiştim. Sağ kasık ağrısı şikayetiyle bilmeden tamamen yakın olduğu için. Çok iyi ilgili bir doktor ama dediğim gibi hastane çok eski. Cihazlar vs çok ilkel geldi bana o yüzden gitmedim.