ceydatoker Dilek5555 Ben kullanmıştım canım 28den 35 haftaya kadar,erken doğum riskim vardı,rahim ağzım kısalmıştı,kasılmalarım oluyordu.Şimdi 38hafta olduk doğumu bekliyoruz inşallah 😊
Dilek5555 Remgrsy düşük ıgnesı ben kullanıyorum da 3 kez kullandım 4.u kaldı bakalım devamını verecekmı doktor