Merhaba Kızlar 37. Yiz muayenemiz vardı bebeğin kafası büyükmüş yani küçük bi bebek degil iri bi bebek kafası büyük olduğundan doğum kanalına girmesi zor gözüküyor sanırım sezeryan kararı alıcak doktorum kafası büyük diye diye psikolojimi bozdu yani ne kadar büyük olabilir ki sonuçta