Esramese Tazeanneee1 pek hos duyumlr almadim 4 5 sokak asagimda ama genede icime sinmedigi icin gitmedm
Yildiz92 Tazeanneee1 betul hanıma memnunum güler yüzlü bilgili bugün başka hastaneye gittik eşimin ısrarıyla hiç memnun kalmadım asık suratlı biriydi bide 5 dakikada hemen gönderdi beni hişbirşey anlamadım o yüzden tekrar Betul hanıma devam edecem