deletedmom9494 allahım korusun umarım zamanında gelır evlatlarımız. Ebe okulunda belden agrı gelır ve duzenlı aralıklarla seyrederse hemen doktora gıdın denılmıstı sızınde aklınızda bulunsun , zaten kan gelse ılk ısımız gtmek. Kendınızı kasmayın gercekten etkılenıyor bebekler , ben ev ısını abarttıgımda streslendıgımde hem hareket etmıyor hemde agrım cok oluyor.