Selam öncelikle kötü bi hamilelik geçirdim diyebilirim her ay yeni bi sorun sknti yaşadım son 1 ay kala tam herşey düzeldi derken 36+4 de bebegimin basının aşağıya indiğini öğrendim dr bana bu haftayı da atlatırsak bebek için çok daha iyi ve güzel olacak dedi çok fazla hareket etme dinlen dedi.doktorum ne dediyse yaptım 1 hafta sonra tekrar kontrolüm vardı gittik nts ye bağladı ultrasonla baktı alttan muayene etti bebegin başı yukarda oturmuş bi vaziyette sezeryan olabilirsin dedi ve bizi doğum yapacağım hastanedeki doktora yonlendirdi.evim hemen hastanenin karşısında ertesi sabah erkenden hastaneye gittik orda da rutin muayene ultrason vs. Yaptılar bebegin basinin yukarda olduğunu ve sezeryanla almamiz lazim bebek baski yapiyo cikmak istiyo dedi bize 1 hafta mühlet verdi bi ihtimal dönerse diye ayın 10 a çarşambaya randevu verdi tekrar eve geldim.ben tabi bu hafta içinde yürüyüş yapıyorum merdiven in cik ev temizliği artık öyle bi hale gelmiştim ki hal takat kalmamıştı kizim da alttan baskı yapıyor karnimda sertleşip canımı çok yakiyordu neyse paza gecesi hastaydım daha çok agrım var ve uyuyamiyordum kendimi çok yordum diye avutuyordum eşim hastaneye gidelim dedi yok dedim pazartesi gunu de yine ayni sekil agri sizi ve o halde yine kendimi yormalar artik halsiz kalmistim hic bisey yapamaz haldeydim 2 adim atip yoruluyordum sali sabahi esim eve geldi gidelim diye yine gitmemekte israrciyim bana kizdi ve beni zorla doktora goturdu saat 1 civarıydı ama nasil hastayim belli etmiyorum.doktor nts bağladı hemen sezeryan alıyoruz dedi tabi benim gözler fal taşı gibi açıldı.bu arada ben almanyada yaşıyorum pek dil bilmediğim için eşim herşeyi tercüme ediyor ben hala yarın diye direniyorum dr yarına kadar riske atamam bebeğine onuda demez mi eşim tabi korkutmamak için sakin sakin anlatiyo mecbur kabul ettim hemen imzalar atıldı ustum başım giydirildi ve beni ameliyathaneye götürdüler hiç kimsemiz yoktu yanında bi tek eşim ağlıyorum oda bana bakıp hem agliyo hem de morel veriyo kızımızı alıcaz diye neyse sırtıma iğne yaptılar belden aşağı uyuştum hiç bisey hissetmiyordum içeri aldılar beni eşimde baş ucumda sohbet ediyoruz asagida biseyler oluyo farkındayım ama hissetmiyorum nasıl titriyorum dişlerim şak şak diye ses cikariyo sıcak battaniye örtüler üzerime saat tam 14:05 de kızımı çıkardılar ❤ hiç sesi yok getirip gogsume koydular babasıyla hem agliyoz hem seviyor ama nasil bi duygu anlatamam minicik elleri parmağımı tutmuştu 15 20 dk öylece anlaştık sevindik sonra götürdüler kızımı ciktigindan beri ağlamayan kizim benden kopunca ağladı tabi bende gözyaşları sel 😂 neyse ameliyat bitti yukarı odaya geldiğimde kızını giydirmişler beni bakmıyordular babasıyla ben geldim kucağıma verdiler öylece uyudu tam 1saat sonrasinda mama falan verdiler sütüm gelmediği için gece 10 da götürdüler sabah 5 e kadar onlar baktı dinlenmem için.agrilarimi dikişlerimi soracak olursanız ne siz sorun ne ben söyleyeyim kimseyi korkutmak istemem acikcasi 😂 şuan bal kizim yanimda uyuyor sutum hala yok bi kaç güne gelir diyorlar ama bakalimnasip duanızı eksik etmeyin.😉🙏Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın herkesin evladını hayrlisiyla anasına babasına bağışlasın bi avazda kurtarsın🙏çok uzun oldu ama hakkınızı helal edin❤