Telaş etmeyin, zaten trisomi, down, bunlar net söylenmesi yanlış olan şeyler, yaşa bağlı risk de yüksek görünüyo, onu düşünmeyin bile derim, kiste gelince, bende 4 miyom çıktı, 10 haftalıkken, o zamandan beri çok riskli, düşük olacak, düşük riski geçti, erken doğum olacak korkusuyla yaşadım, çok şükür küçüldü hepsi.. Kistler daha çabuk yokolurmuş hamilelik döneminde, benim miyomlar küçüldüyse hiç düşünmeyin, beslenmeye dikkat edin, bebek gelişimi iyi olunca onlara yer kalmazmış, geçmiş olsun 😊 🤞