26mrv Sanırım hastaneden hastaneye değişiyor özelden öyle birşey duymadım kontrollerimi özelde yaptırıyorum doğumu devlette düşünüyorum. Bizim devlet hastanesinde odalar tek kişilik çoklu kalan görmedim duymadımda.
Sezeryanda da normaldede çok iyi davranıyorlarmış ilgileniyorlarmış. Her 1 saatte bebeğe kontrole geliyorlarmış. Bende bu durumu sevdim, doğurup evimize gitmek niyetim. Bebeğin testleri muayeneleri bitene kadar durmak zorundasın sonrasında imza atıp evine çıkabiliyorsun. Bu açıdan bizim devlet hastanesi çok iyi zaten 2 yıldır eğitim araştırmaya çevrildi belki bununda katkısı vardıır bilemiyorum. Kontrole de bir iki defa başında gittim doktor kötü davranmadı.
birazda sen nasıl davranırsan öyle karşılık alıyorsun. Sonuçta çok kalabalık her türlü temiz pis kavgacı vs insanla uğraşıyorlar çok yoğunlar üzülüyorum onlarada. Anlayışa anlayış görürüz diyorum. Sonuçta özeldeki doktorlar da faeklı değil devletten geçiyor çoğu.. Aynı okuldan mezun oldular biri daha rahat yerde çalışıyor diğeri daha kalabalık her çeşit insanla. Allah kolaylık versiin doktor olmakta zor