Ben kasım ayında bir düşük yaptım şimdi 5+1 hamileyim doktor önlem amaçlı Protestan ve Coraspirin verdi Protestanı daha önce de kullanmıştım ama coraspirin daha önce kullanmadım kan pıhtılaşması olanlara veriliyor diye biliyorum yalnızca kan sulandırıcı olarak. Aranızda kullanan var mı lütfen bilgi verir misiniz ??