Minti şeker yüklemesi yaptırmak çok önemli ve hiçbir zararı da yok.
Ben yaptırdım şekerim 205 çıktı.Dahiliye ye gittim.Dİyet verdi.diyeti uyguladım ama düşmedi.sonrasında insüline başladım.
diyelim ki yaptırmadınız ve şekeriniz var.bebeğe en büyük zararı uzuvlarındaki farklılıklar.mesela kafasının normalden büyük olması gibi.yaşayan arkadaşlarımız var.para tuzağı desek 10 lira.gebelik şekeri önlem alınması gereken bir durum.bebeği şeker hastası felan yaptığı da yok.
aksine şekeriniz yüksek olursa hamilelikte bu bebeğe yansır, bebek sizin rahminizde yüksek şekere alışacak, doğumda sizden göbek bağı ayrılınca o bebek alıştığı yüksek şekere yine ihtiyaç duyacak.o zaman yoğun bakımda şekeri düzene girere kadar tutacaklar.
şeker yüklemesi yaptırın.bebeğinizi düşünün