LeylaCan kızlar selam gecen ay ishal olmuştum doktor reflor diye bi ilac verdi düzelince içmedim. şimdi tekrar ishalim ve kıvranıyorum aranızda kullanan var mı? içerisinde üç tane var
Aysegul_42 LeylaCan Ben kullandım geçiriyor iki kez kullandım günde iki kez bir gün bugün ikinci günüm bir tane kullandım öncede kullanmıştım yararı oluyor 🤗
LeylaCan Aysegul_42 ay içinde 10 tane varmış üstüne “3 defa 1 poşet aç yazılmış” bunun zaman dilimi ne 😂😂
Aysegul_42 LeylaCan Canım ben günde iki kez tok karna kullandım toz halinde olanı diğeriyse onu da aynı şekilde kullanabilirsin yani kapsül şeklindeyse ama senin ishalin şiddetliyse eğer 3 kez vermiştir günde 😉