Ysmnizmir Merhaba arkadaşlar. 28 haftalık hamileyim dudak üstümde hamilelikten dolayı lekelenmeler oldu ve bu beni çok rahatsız ediyor önerisi olan var mı? Ne yapmam lazım yada doğumdan sonra geçer mi😢
AAyssee Ysmnizmir bende de olmusti smdi hepsi gitti 3 ay du doğum yapali doğum sancısı cekerken terliyorsun ya o teri saçın la suratına çitile bastira bastira saclarini suratini silsin birsii bizim ole yaparlar hep gecti hepimizin
AAyssee Ysmnizmir bende de olmusti smdi hepsi gitti 3 ay du doğum yapali doğum sancısı cekerken terliyorsun ya o teri saçın la suratına çitile bastira bastira saclarini suratini silsin birsii bizim ole yaparlar hep gecti hepimizin
Busramerve Ysmnizmir bende de kararmalar oldu yer yer😕 ama açıcı kremler hamilelikte zararlıymış, içinde bebeğe zarar veren vitaminler varmış. En iyisi doğum sonrasını beklemek
Deletedmom0041 Ysmnizmir Expigment diye bir krem var. Ama gebelik ve emzirme döneminde kullanılmıyor. Leke durumuna göre %4 ya da %8 lik veriliyor. Geçen sene 4 lük kullandım ben 15 günde lekeli bölge soyulup temizlendi. Doğumdan sonra geçmezse öyle bir şey kullanabilirsiniz
Berna_1997 Bende 34 haftalık hamileyim güneşe hiç çıkmadığım halde rengim koyulaştı sinir oluyorum inşallah gecer
Ysmnizmir Berna_1997 bende güneşe çıkmıyorum ama çıkarsamda güneş kremi kullanıyorum çok sinir bozucu birşey😒
Yeliz2311 16 haftaligim yuzume sivilceler akin etti en guzeli fondoten 😂 dogumda gecicek zaten kapat gitsin 😊
Ysmnizmir Yeliz2311 bende o dönemlerde öyleydim doktora gittim ilaç yan etki yapmıştı heryerim yandı iki günde zor geçti canım ama geçiyor sivilce