Kızlar bu gün doktora gittim ve bebeğimin iki hafta geriden geldiğini böyle giderse 37. Haftada alacağını söyledi doktor bi hafta daha kontrol edeceğini ciğer geliştirici yapıp kavuşuşursunuz galan dedi ama benim aklıma yatmayan şeyler var 😔🤷🏼♀️
Daha önce başına gelen bileğisin olan varmı ??🌝