GuelGltkn Nur_Erdm emayket diye bi site var sleepy bezleri falan 40 adet 20 tl indirimde ve daha baska seyler de var
Masalimmkizim Ne güzel bir post olmuş. Millet yazıyor Piko o bu.. buna yorum gelir insallah Faydalanırız 😏
sydtns Masalimmkizim joker babyde pompalarda çok iyi indirmler var kaçırmayın bakın ihtiyacı olan varsa. Her yere yazdım da kinse görmedi 😄
sevval55 En ucuz bebek marketten zıbınlar aldım prenses falan yemi dogan hastane cıkısı tulumları 25 tlydi pijama takımı 13 tlydi. Alt ust takımlar aldım 17 tl ye
Nur_Erdm sevval55 benim dogumun 3 kasımda olucak bebegim kış bebegi olucak siz ne zaman aldınız ürünler yazlık mı kışlık mı ? Ve siteye baktım şokk indirimleri görünce bi hayli şaşırdım bizimle paylaştıgınız için teşekkür ederim 🥰
sevval55 Tazeanneee1 evet cok guzel %100 pamuk yazıyor☺️ ve diğer sitelerde 39 tl yazan kurbagalı yesil takımı 17 liraya aldım aynı malı hepsi aynı toptancıdan alıyor zaten
Tazeanneee1 sevval55 bende bakıyordum o siteye ama guvenemeştim bari begendklrmı sıpariş veriyim sagolun 😊
sevval55 Nur_Erdm ben suan kışlık aldım hep benimde ocak sonu şubat başı dogacak☺️ Hatta peluş tulumlar vardı onlardanda aldım belki lazım olur diye uygun bulunca
Hazelkrnz cildirins diye bi sayfa var istagramda çok arada indirim yapıyor şuan yok ama çok güzel kaliteli şeyler var bakmak istersiniz belki. Ben 3 4 tane tulum sipariş verdim gayet güzel geldi kızlar 😊
DeryaKuzusu Nur_Erdm acaba alışveriş yapan var mı ordan? Kumaşları nasıldır? 🤔 Fiyatlar felaket uygun çünkü
Zeynepca sevval55 Yaa baktımm evt gerçekten uygunmş güzelde şeyler var ama eşim güvenmedi nedense. Duyulmadk sayfa diye sanırım :)
sevval55 Zeynepca instagram sayfasından alabılırsınız siteye guvenmedyise kapıda ödemeli aldım ben internet sitesinden ve cok guzel urunler cinsiyetimiz belli olsun daha cok sey alıcam☺️