Merhaba kızlar 2.5 ay önce sezeryan dogum yaptim sanki hiç dogum yapmamış gibi koca bi göbek kaldı çok sert sanki 6 aylik hamile gibiyim
birde dikişlerimin üstünde göbeğimin altında bi göbek daha oluştu bu göbek hep böyle mi kalacak çok üzülüyorum göbeğimin gitmesi için ne yapmam lazım