zehra1 Merhabalar :) Antalya özel Olimpos hastanesine giden var mi ? Ben ilk defa gidicem 12 haftalık hamileyim, Şerife serap tiryaki adında bi doktor ???
melikeyakisikli zehra1 ben bekarken antalyada yaşıyordum ankaraya gelin geldim teyzemden tutun annem herkes şifa hastanesinde doğum yaptılar çokta memnun kaldılar
Aslicrn zehra1 hayirli olsn bende 10 haftaligim😍 ben medstara gidiyorm memnunumda yakinsa eger dusunebilirsin sende
zehra1 melikeyakisikli bana da çok dediler ama yetersiz olduğunu söyleyenler oldu o yüzden gitmedim herkes bişe diyor bende Antalya ya yemi geldiğim için kafam çok karışıyor🤷🏻♀️
Nursema25 melikeyakisikli yaa akdeniz sifa demi bn de orda yapcam insallah bu cumleye bayaa ihtiyacim vardi 😍🤗hangi doktor bnm ki fatma hanim
zehra1 Aslicrn orası biraz uzak kalıyormuş sanırım eşim asker olduğu için kontrollerime genelde tek gidicem yakın olsun istedim canım☺️
Aslicrn zehra1 yakinmis canim 😍 insallah sag salim aliriz kucagimiza yaa. Bende diyodm bu forumda hic antalya annesi yok galiba🙈😂
zehra1 Aslicrn aynen canım seninde insallah sağsalim kucağına Alman nasip olur 🙏🏻 Aynen ya sayımız çıka fazla değil ☺️
MMinee Erken Doğum riskim var. Doktorum Memorialle anlaşmalı olduğu için oradayapacağım. yeni doğan ünitesinde varmış benim için en önemlisi o.Daha önce gitmedim ama nasıl bir yer bilmiyorum 🤷♀️