33 haftalık hamileyim ve vajinismus sorunu yaşıyorum 2 kere 2 farklı doktor alttan muayene etmeye çalıştı olamıyorum geri kaçınma, kasılma, ağrılar, bağırmalar oluyor ikisi de daha muayene başında bıraktı edemedi yani. Bugün doktoruma bahsettim sezeryan için uygun gün sordum lakin doktorum bana güven normal doğum olur belki falan dedi tarrih için acele etmedi. Ben istemediğim sürece normal doğumda ısrarcı olmaz dimi? Karnıma ağrılar girdi daha vajinal muayene olamıyorum. Geçen gün olma ihtimalim vardı mecburen tüm gece stresten uyuyamadım hani stres heyecan yapınca insan çın bağırsakları daha çok çalışır ya onu bile yaşadım o ihtimal üzerine 🤦🏽♀️