Selam kızlar 10.haftadayım ve başından beri çok kötü ağız tadım yani yok hep acımsı beni perişan ediyor hemen diş fırçalıyorum yemekten sonra ve sakız alıyorum yine de aynı çok zorlanıyorum sizde bu durumu yaşayıp bundan kurtulan varsa yazarsa sevinirim.🌸