Evremmm Anneadayi2019xs ben altı haftaligim pazartesi doktora gittim bebeği gördü ama kalp atışı yok dedi bir hafta sonra tekrar gidicem
Seda05 Anneadayi2019xs ben 6+2 yken duydum kalp atışını. 8. Haftaya kadar zaman varmış doktorum öyle söylemişti canım