Ikimelekannesiolcam Kizlar 28+2 haftalik ama gorseniz 9 aylik gibi iknci gebeligim ve smdiden asiri kasilma oluyo sertlesiyo karnim bi tarafa toplaniyo geriliyo gibi kasilma oluyo demek bu heralde degil mi bide suyuna fazla demisti karın buyukluugunu etkiler mi ki 🤷♀️
Ozican Ikimelekannesiolcam bende 17 haftalığım ama maşallah gören doğum yakın mı diyor 😬 bu nasıl göbek ben anlamadım ilerleyen haftalarda napıcam bilmiyorum 😒
Ikimelekannesiolcam Melihatuna hadi yaa peki erken dogum yada suyun geldigi falan oldumu benm sezeryan olcak oncesi olur diye korkuyorm
Melihatuna Ikimelekannesiolcam şuan 2. Gebeliğim ilk gebeliğim de su fazlalığı vardı korkutmak istemem tabi her gebelik kendine özel ama benim sancısız suyum gelmişti 39+5 te
Ozican Ikimelekannesiolcam ben bir de penguen gibi yürüyorum 😂 geriliyo böyle karnım önden önden bişey gidiyor ben sanki arkadan takip ediyorum 😬😬
Ikimelekannesiolcam Melihatuna ay 39. Haftaya kadar goturse daha ne isterm ztn 38 dolunca szeryana giriyorm ona skur erken gelmesinde 🙄
Melihatuna Bahar33 valla onun için hiç bişey söylemedi canım ya ama tahlillerim testlerim hep temiz di