yenianneadayi04 Merhabalar 🤗 hamileliğimin 7.haftasındayım ara ara şiddetli sancılarım oluyor . Özellikle ani hareketlerimde yatarken bir anda kalktığım zaman ama kanama vs. Hiç olmadı . Sizlerde de böyle bir durum olmuş muydu?
Tekaskeymenaras Çok normal kuzum bebek yerleşmeye çalışıyor rahim büyüyo geriliyo ondan oluyormuş doktorum öle demişti kanama yoksa dert etme bende 8haftalığım inş bu süreç çok çabuk geçer görürüz 38 39 haftaları 😂😂😂
yenianneadayi04 İnşallah canım . İki senedir bekliyoruz şimdi en ufak bir şeyde tedirgin oluyorum inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder