Sebogelin İdrar kültürü sonucumda, üretral flora bakterileri üredi yazıyor. Ne demek acaba bilen yaşayan var mı? Geç olduğu için yazamıyorum doktoruma. Hiç bir şikayetimde yoktu üreme olmasını beklemiyordum ama tam da nedir bilmiyorum
Buharaa Sebogelin bakteri üremis canım enfeksiyon var yani. Bulunan bakteriye göre sana antibiyotik vericek. Bende hic bi belirti yasamadn 2 kere enfeksiyon geçirdim. Idrar kültüru istediği zamam neden demistim doktora şimdi antibiyotik veriyoruz kullaniyorsun belki verdiğimiz antibiyotik sende bulunan bakteriyi önleyici olmucak. Uredi mi uremedi mi diye bakicaz hangi bakteri üremişse ona göre ilac vericez demisti ama cok şükür üremedi cıktı benim