Kendini sakin yorma. Yatabildigin kadar yat ve cok yürüme. Benim ilk hamileligim de de hep kanama vardi, ilk bebegim düsük oldu, simdi gine hamileyim 6bucuk aylik ve bu hamileligimin basindada da kanamam vardi. Hep yatip dinlendim. Rabbim büyük, aklina kötü seyler gelmesin. Bazi hamilelerde böyle kanama oluyor malesef.