Elmalipasta Kızlar 21. Haftamda yani bugün Allaha şükür öğrendik 😍 başından beri eşimle beraber kız hissediyorduk kızmış 🙏😊 Allah isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu herkese hayırlı doğumlar diliyorum hayırlı geceler hepinize 😘
_Kubraa53 Elmalipasta Sağlıklı olsunda canım. Gercekten kız erkek cokta farketmiyo. İkiside evlat 🥰☺️ Sağlıkcakla kucagımza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🏻
DemetDigesu Elmalipasta cok sevındım cok şanslısınız her annenın bır kızı olmalı💕 bende hep kız ıstedım ve hıssettım adı bıle hazırdı ve allah gonlume gore verdı sukurler olsun 🙏🏻
Elmalipasta DemetDigesu Allah analı babalı büyütsün şimdiden bebişlerimizi sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲❤️
Nur___ Rbs111 birer hafta arayla kızlarımızı kucağımıza alacağız heralde 🌼inşallah🤲 bizde bugün 21+3 üz tam 5 aylık olduk ❣️
Nur___ Elmalipasta hayırlı olsun canım kız evlat çok farklı bizimde kızımız olacak inş. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❣️
Rbs111 Nur___ ya sırf popodan aldım şaka gibi 😂 popo basen bacak . Kızlarımız bizi çirkinleştiriyooo 😍
Nur___ Rbs111 öyle canım❤️😍🤲 valla Ekim sonundan sonra bizim krtik dönem başlar diye düşünüyorum ben soranlara Ekim sonundan sonra bekleyin diyorum 😍🤲