Kizlar merhaba dün gece bahce salincaginda oturuyoken kirildi yere düştük hafif düştüm ama yine de dr a gittim kanamam yok cok sukur ama karnim agriyo diye prosgestan verdi bebekte iyi kesede iyi dedi. Ihtiyac olmadan progestan kullanmanin bi zarari olur mu acaba ilk gebeligim birde tatildeyim kendi dr um degil guvenemedim