KıZlar haftaya rapor almak için hastaneye gitceğim ancak doktor nsteye girceğimi söyledi..özle gidiyorum devletde farklı doktor görüşü olsun diye oraya da gidiyorum..ancak özelde nst çekimi ücretliymiş ne kadar olduğunu biliyormsunuz..fazla bi maddi durumumuz yok..özeldeki testlerimi devlette hep yaptırdım..bu raporu devlette de alablirimiyim skntı olurmu ? Bilgi verirseniz çok sevinirim