Kubraarikan Deryakaya1663 kaç haftalıksın ya benim ilk bebeğim ve doğuma az kaldı ne olacak ne yapacağım düşüncesi çok fazla 😓
Deryakaya1663 Kubraarikan 16 canım benımde ılk gebelıgım ama cok guvenıorum ona Güler yüzlü samımı gelıo Doğum ucretını sordunmu
Kubraarikan Deryakaya1663 evet biz anlaştık muhasebeyle erken gidenlere indirim uygulanıyormuş normal doğum da sezaryen de olsa doktor geliyormuş 2500 tl dedi 500 ödedik 2000 doğumda ödeyeceğiz