Gamzealyay0 Merhaba kızlar 🙋♀️ 32.haftamda yıllık izne ayrılmıştim 34.haftada doğum raporumu götürdüm raporu nerden takip edebilirim yada edebilir miyim bilginiz varmı? E-devletten baktım ama bulamadım
Nergis34 Gamzealyay0 ben 32 de aldım rapor u mu werdim tekrar rapor vermemiz gerekiyormuyduki 34 de ayrıldım izn3 ama sgk bakyrm sogortm aktif gözüküyor bu benim cok kafami karıştırıyor
Portakalzlm Gamzealyay0 canım bende 32. Haftada rapor aldım benim raporum Doğuma kadar benimde e-devlette görünmüyor muhasebeyle konuştum rapor tarihin bittiğinde tekrar bak o zaman görürsün demişti ne kadar doğru bende emin değilim
Sumeyraerva Nergis34 16 haftalik izin boyunca sigortanizin aktif gorunmesi lazim zaten 32 de raporu muhasebeye vereceksiniz o kadar sonrasinda sgkdan isleme koyuldumu diye sordurabilirsiniz baska bisey yok
Nergis34 Sumeyraerva he 32 çalışabilir raporu aldım 34 te bıraktım işi canim bu yeterli dediler bana 34 te bıraktım işi tekrar gdp rapor faln almadm doğru yani dimi yanlış bisey yok
Sumeyraerva Nergis34 bence bi sgkyi arayin 34 e kadar calismis olmaniz sorun olabilir arayip danisin mutlaka
Serifeavci Nergis34 34 de çalışamaz raporu alıp muhasebeye vermeniz lazmdı. Birde doğum yapınca doğum belgenizi gene muhasebe verilmesi lazım. Ölü ve ya diri doğum farketmez o izin sizin hakkınz
Nergis34 Serifeavci Hm ama hastanede muhasebeeede daha rapor getirmene gerek yok dedi 32 haftalikken çalışabilir aldim 34 haftalik ken bıraktım ya işi otamatikmen sisteme geciyo denildi bana
Nergis34 Portakalzlm 32 de mi biraktiniz peki işi tam beb 34 bıraktım ama raporda o tarihte işi bırakcagim yazyrdu zaten rapor isi kafami karistirdi