Snglm 23 haftalık hamileyim ara ara ani sancılar ve agrılarım oluyor benim gibi olan var mı normal mi bilemedim bi türlü yardımcı olursanız sevinirim..
Koza Snglm merhabalar, normal öyle olması bende çok korktum önce ama doktora sorunca uzanın mümkün olduğu kadar ve sıvı tüketin dedi. Ağrıların sebebi bebek büyüdüğü için başka kötü sebep düşünmeyin :)
Efsoo Snglm boyle agrilara doktorlar magnezium veriyo.bi doktora konus isdersen.hap versin canim sana.her hamilede oluyor bu
Snglm teşekkur ederim bilgin için ilk hamileliğim de olmayan durumları ikinci hamilelikte karşılaşınca ister istemez bir tedirginlik alıyor 😊😊