24+6dan selam kızlar 🤗 şükür bir şiksyetimiz yok ayakta fazla durunca ayaklarım bacaklarım ağrıyor o kadar arada bi kasılma ağrısı oluyor onu da rahmin genişlediğini düşünüyorum. Bunların dışında bebeğimizin hareketlerini artık babası da hissedebiliyor 👼🏻 yavaş yavaş eksiklerini tamamlıyoruz güzel geçiyor bu dönem 😌