HiraNisa canım benim doğum kasımda ama senin yazıyı okuyunca dayanamadım. Benim iş yerinden arkadaşımın 10 aylık bebeği varken hamile kaldı. İkisi de kız. Ve hamile kaldığında eşi ilk bebeğe haksızlık diye çok sinirlenmişti. Hatta bebek doğduktan sonra altı ay boyunca bebeğe trip atmış resmen, ona bakmak istememiş, hep ilkiyle ilgilenmiş😂 ama şuan ikinci çocukları o kadar sevecenki babası dahil herkesi kendine aşık ediyor😂 iki kardeş inanılmaz iyi anlaşıyorlar, birbirlerini çok seviyorlar. Belki sana moral olur diye yazmak istedim.