kader34 canım bendede vardı o haftalar ben genelde yoğurt tüketiyordum kayısı falan iyi geliyordu, birde ağıza tat geliyor ekşi falan bilirim iyi ağız kokusuda yapıyor hergün uyanınca dişlerimi fırçalıyordum hala öyleyim, uzan iyice ılık duşta iyi geliyor meyva da 🤚🏻🤦🏻♀️