Sevaldemir 2 gün içinde taaa Denizli'den gelen siparişim çok çok memnun kaldım kızlar. Hava şartları göz önünde bulundurularak buz kabı ve alüminyum folyolara sarılı bir şekilde sorunsuz elime ulaştı. Kesinlikle tavsiye ederim 👍👍👍 https://resimyukle.xyz/i/bPe9Tb
Damla01 Sevaldemir Benim isteme cikolatami, kardesimin isteme cikolatasimi ordan yaptirmistik fiyatina gore kalitesi cok cok iyiydi. Tazeliginide korudu. Cok memnun kalmistim. Kacinci haftanizda getirttiniz 😊😊
Nur9286 Sevaldemir evet çok güzeller Doğuma ne kadar var sizin bende yaptırıcam ama Doğuma ne kadar kala yaptırsam
Sevaldemir Samii17_17 valla ben şikayet var'da yorumları okudum şikayet edende var ama ben çok memnun kaldım. İnşallah sizde memnun kalırsınız 😊
Deletedmom133 Samii17_17 hem hızlı geliyor hemde lezetli sağlam kargo gonul rahatliyla alabilirsiniz bende 72 adet artı sunum kutusu 57 tl ödedim 🥰
Samii17_17 Sevaldemir tedirgindim hep de bakıyodum işte diyorum ya simsi gönlüm rahat teşekkür ederimm:)
Deletedmom325 Deletedmom133 hangi modeli sipariş verdiniz adı neydi, ben de sabah baktım da 70 tanesi 90 tlydi sizinki daha uygunmuş ona bakayım
Srnkrbrn Deletedmom325 https://www.instagram.com/p/Bx_0jQggPlz/?igshid=4c6a9w240v3m sanırım arkadas bunu siparil etmiş
Sevaldemir Zeyzey20 hayır hiç erimemişti. Buz kalıbı içinde geldi paket. Sonra buzdolabına kaldırdım erime şansı yok
Sevaldemir Lee 37-38.haftalar uygun bence. Zaten buzdolabında muhafaza edileceği için erimez, bozulmaz.
Nur9286 Sevaldemir anladım canım hayırlı doğumların olsun ben 38 haftalık olunca sezeryan olabilirim o yüzden 37 de mi versem 🤔
cavbella Sevaldemir icim rahatladı suan ☺️Ben de sipariş verdim yeni inşallah bu sıcaklarda erimez diyordum
Eayhns_24 Bir Denizli'li olarak kesinlikle tavsiye ederim 😊 Denizlinin köklü bir firması güvenilir ve oldukça lezzetlidir 😊
Sevaldemir Eayhns_24 70 adetti 3 tanesi yendi bile çok güzeldi gerçekten. Yanında ikramlık helvada yollamışlar oda süperdi😊