Kızlar Konak hastanesine düzenli olarak gidiyordum ancak Doğum fiyatlarına aşırı zam gelmiş en son 2500 milyardı dün bir arkadaş Doğum yapmış 5000 lira ödemiş inanamadım 😳
şimdi deli gibi düşünüyorum 33 haftalığım ne yapacağım diye 😞
kızlar adatıp beyhekim doğum ücretleri nedir biliyor musunuz ?
çok darlandım bugünden beri bu kadar zam çok 😏
resmen şaka gibi 😩