Anneolmak38 Evlat beklerken boş yere umutlandırmak kesin olmadan sizi üzmek istemem ama yumurtlama sonrası yani yaklaşık 15 gün kala ve adete kadar çok sancı çektim. Hatta bebek varsa da durmaz bu sancıyla falan diyordum. Üstelik zor bir sınava girdim sınavda stresten de karın ağrısından kıvrım kıvrım kıvrandım. İlk ihtimal enfeksiyon diye eşim doktora randevu aldı. Adete 1 gün kala kan değeri ile öğrendik. Aynı zamanda enfeksiyon da varmış o yüzden süreç çok ağrılı geçmiş. Umarım sizin de öyledir 🙏🏻