joker35 37 haftaya giricez az kaldı ama bgn sabah kaşktığımdan beri ara ara sanki adet olcakmışım gibi ağrılarım var bi geçiyo bi başlıyo yaşayan var mı doktoru arıycam tşklr.
Esramese joker35 yasadm hatta yerimde duramadm kasıklarıma vurdu ev icinde sekerek zipliyordm doktrlada konustm onemli olan 5 10dkda 1 gelen sancilr dedi
joker35 Zeynepasya24 Bende aldım uzandım biraz daha iyiyim bir ara sanki adetimin ilk günü gibi oldu korktum
mervemre2019 joker35 10 yada 5 dakika arayla olursa doktorunu ara ama merak etme normal şuan ağrıların benimde oluyor.