Dorukunannesi95 Betul11 hastaneye cok kisi gelicek mi canim ? Eger az kişi gelicekse tanesi 3 lira olan cok güzel lavanta keseleri var mis gibi ondan yaoabilirsin. 20 tane alsan yeterli en yakinlarina
Bho Bence Magnet iyi gibi kuzum ya yasin i genelde Mevlüt’te dağıtıyolar içine sinen neyse onu yap 🥰 Sağ sağlim kavuşun inşallah
Mutire Canım ben hiç birşey dağitmiycam kızımın anısı kalacak kadar değerli akraba veya çevremin olduğunu düşünmüyorum maalesef
Mutire Nergis34 heves etmiyor değilim de işte kimse için kilimi kimildatasim gelmiyor kızımın anısı olacak şeyleri kendimize yaparım veya yaptırırım
Dilan1636 Ben hastanede çikolatabdagıtıcam bebeğingörmeye gelenlere de annem lavanta kesesi yaptırıyor o olacak
nilaylaylaylay Çikolata yaptıracağım. Minik lavanta keseleri ( eş dost çok yok gurbette olduğumuz için şarkta az yaptırıcam ben ). Şerbet de dağıtıcam allah nasip ederse.
tugcakkn Bence çikolata ve lohusa şerbeti yeterli diğer şeyler mevlütte dağıtılınca daha güzel oluyor bomboş da bırakmak olmaz.belki gelenlere ikram için kurupasta vs de olur
Levelmas Be n Lavanta kesesi yaptım ama hastanede dagıtmayı düşünmüyorum.Burda genelde eve gelirlermiş. Sadece çikolata dağıtırım ama gelmezler diyolar görümcemler.
Kymet08 Betul11 ben iilk bebeğimde badem şekeri baklava kavanozlara mavi renkli şekerler hazırlayıp üstüne sticker yapıştırmıştım. Bir de üstünde nazar duası ve oğlumun adı yazılı olan aynapleksi yaptırmıştım arkası magnetli