Mervee199333 Genetik problemden veya pihtilasmadan dolayi dusuk yapip bebek sahibi olanlar var mi ? Tecrubelerinize ihtiyacim var
Bnbrnnym Mervee199333 ilk gebeliğimde puhtılaşmadan dolayı bebeğin kalbi durdu kürtajdan 5-6 ay sonra tekrar hamileyim 18 haftalığız çok şükür 🙏🏻 4 haftadan itibaren de günlük kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Deniz_ruzgar Mervee199333 sorunumu bilmeden 5 düşük yaptım 2015de genetik test ve kromozom testi yapıldı o zaman öğrendim pihtilasma olduğunu 6ci gebeligim de igneye baslamadan düştü adet düzensizliginden dolayi 4 gebeligimin haftalarini bilmiyorum ama iki tanesi şeker zehirlenmesinden kaybettim 4.5 ve 3 aylıklardi. 7.gebeligimde oğlumu sağ salim kucağıma aldim çok şükür 14 aylık oldu.günlük corsaprin ve 4000lik igne yapiyodum suan ki hamileligimdede devam ediyorum iğneye 37+5 haftadayım nasip olursa 1 hafta kaldı doğuma🙏
Mervee199333 Bnbrnnym Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ilk bebeginizin kalbi kacinci haftada durmustu. Ben 3 dusuk yaptim ilk uc ayda gittiler
Bnbrnnym Mervee199333 çok geçmiş olsun testleri yaptırdın mı peki Allah tekrarını yaşatmasın inşallah 🙏🏻
Hande46 Canım bende 14. Haftada düşük yaptım geçen yıl ağustosta, şu an tekrar hamileyim 35 haftalık ilk öğrendiğimden beri her gün iğne yapıyorum
Mervee199333 Hande46 Allah saglikla kucagina aldirsin canim ♥️ Bende suan 4.ayin icindeyim ilk 2000mg ile basladim 3. Ayi gecince 4000lik yaptilar. Sizdede oyle oldu mu ?
Hande46 Mervee199333 yok canım ben direk 4000ile başladım. O tamamen sonuçlarına göre ayarlanmıştır benim sadece homozigottu galiba
Mervee199333 Bnbrnnym evet testleri yaptırdım hem homozigot hem heterezigotmuş benim ki 3. Gebeliğimdede 4000 lik vurulmama rağmen düşük yaptım genetiğine bakıldı bozuk çıktı. Allah hepimizinkini sagsaglim kucagına aldırsın ♥️
Mervee199333 Deniz_ruzgar nasipte yoksa bi şekilde gidiyor. Allah kucağınıza aldırsın ikisinide size bagıslasın. Kan pıhtılaşmasında dozu tutturmak önemli galiba