Emine_8 Kızlar 33.haftamdayım sancım cok oluyor ayakta durmaya hiç gelmiyorum doktor normal dedi ama endişe ediyorum benim gibi olan var mı
SemaSalihh Emine_8 Bende de çok oluyor kasıklarımda bebek döndü sanırım Kanala yerleşiyor o yüzden bu aralar Bana da normal dedi
Sldysf Bende 33+5im ikiz gebeyim aynı durumdayız bugun karnım iyice sertleşti cumaya yatışım var o güne kadar dayansak bari 😔
Emine_8 Sldysf Allah yardımcın olsun sag saglim almayı nasip etsin bebişlerini benim de çok sertleşiyor acıyor
Sldysf SemaSalihh doğuma alacak doktorum zamanı geldi artık dedi çoğul gebelikte 40ı görmek mümkün olmuyor çünkü 35 yada 36da alacak nasipse canım