Mrnz Deniz25 ben odama anca sığdığı için anne yanı aldm ebebeğin ama imkanım olsa o kadar para vermişken daha uzun süre kullanabileceğim birşey alırdım
Muallimehanim Deniz25 Anne yanı ilk zamanlar bence daha kullanışlı. Bende anne yanı alıcam. Sonrasında oda yapıcaz inşallah. Anne yanı hemen hemen 1 yaşına kadar kullanılabiliyor. Park yatak büyüyünce daha kullanışlı gibi geliyor bana
Asuum Deniz25 uzun süre kullanılacak birşey daha mantıklı. Boş yere para harcamaya gerek yoktur diye düşünüyorum. Park yatak alacağm. 4 yaşa kadar kullanılıyor
Deniz25 Mrnz iki yakınım biri park yatak alıcam hediye dedi diğeri anne yanı ikiside aynı işi görüyor bildiğim kadarıyla ikisi birden gereksiz olur gibi.
YeterK Kesinlikle park yatak öneririm. Anne yanını cok kullanamazsiniz. Ama park yatak 3,4 yasina kadar kullanilabilir ve cok portatif. Yani mesela memlekete giderken yaninizda bile götürebilirsiniz. Bebek kendi yatağinda rahat yapmis olur :)
Fatmada Deniz25 anne yanı aldık biz asansörlü ve 4 yaşına kadar kullanabilir, park beşikler emanet duruyor, bir yakınım kullandı ve dağılmaya çok müsait. 🙏🏻
Guulseeen Deniz25 hangısını daha uzun kullanabılırse onu alın uc dort ay ıcın alınan beşıklere yazık bence
Guulseeen Tugbanur bencede sadece görünüşe alınıyor yazık yani o parayla bebeğe başka bi ihtiyacı alınsa daha iyi olur
2016umut Park yatak her yere çek uyu tatile gidince yanında götürdüm balkona çıkardım içinde oynarken işimi yaptım ve hatta bel fıtığım vardı geceleri eğilip alamadım birlikte yattık park yatakta mobilya geldiğimizde vardı hiç kullanilmadi