Ben de yaşadım canım 31+4te yatışım verildi nstde sancı çıktı 2 gece hastanede kaldım ciğer geliştirici iğneler, sancı kesen serumlar haplar verdiler bana. Çıkarken de enfeksiyon in antibiyotik verdiler hala devam editorum antibiyotik bitene kadar 33+1 olduk