Kızlar 2li taramam 1/140 riskli çıkmıştı. Detaylıda doktorum down sendromlu olduguna dair bulgular olmadıgı söyledi.burun kemiği parmak kemikleri herşeyi gayet iyi dedi.içim ferahladı biraz ama sonuçları gösterdiğim doktor yinede %100 bebgn sağlam diyemeyiz organları tam oluşmuş ama herşey olabilir dedi. Benm için rahat emnim bebgm sağlam ama yinede anne karnındaki bebği kmse bilemez diye düşünüyorum Allaha sıgınıyorum Bu tarz olay yaşayan varmı ?