Momyorgun Haftadayım cinsiyet yine belli olmadı, ters yatıyormuş başına böyle olan ve gec belli olan var mı acaba ☺️
fundafunda Momyorgun ben 13.haftada öğrenmiştim ama net öğrenmek için 16yı bekledik o zaman da keainleşmişti
Pelin08 Momyorgun ayni haftadayiz aslında tam 16.haftamdayim ama usg de 17+2 cikti bugun bi erkege benziyo dediler sonra kiza benziyor dediler genel olarak gostermiyo bacaklarini kapatiyo millet 12.haftada öğreniyor biz 17 olduk net bisey yok ya
YeterK Momyorgun Komsum doğumda öğrendi :) Hic göstermedi. Kız diye tahmin ettiler hep ama erkek doğdu. Ben 18 de öğrendim. Kiz dedi ama yinede ayrintili ultrasonu bekliyorum 21 de :)
Beyzanurlina Momyorgun bızde 17 haftalıgız bugun ögrendık kızımız olcak hayrlısıyla 🙏🏻🌸 detaylıda ögrenırsın net canım😘
Seda_123 Momyorgun 12 haftalığız dün gittim ama sırtını dönmüş 3 hafta sonra gel o zaman kesin belli olur dedi doktor
fatosf_22 Momyorgun ben 11+2 de öğrendim 14 tekrar gittim kesinn erkek dedi bence çocuğun duruşu ve doktorun tecrübesine göre erken belli oluyor