8.haftadayım bulantım var aşırı değil ama insanı hayattan soğutmaya yeter 🙄 kusmuyorum ama ne yesem bi ömür bir daha yiyesim gelmiyor herşeyden tiksiniyorum ama yapacak birşey yok yiyoruz bi şekilde😳 ekmek kabuğunu çok seviyorum midemin suyunu alıyo bir de yeşil elma 🍏 bana çok tuzlu çubuk önerisi geldi ama çare olmadı leblebi de denedim çok gaz yaptı zaten gaz sancısı çekip duruyorum o yüzden onu da eledim😂 ekmek kabuğu mis 😂😂😂 birazcık aç kalsam midem alt üst oluyor. Bir de çalışıyorum çalıştığım ortam da pis o yüzden çalışırken birşey yemem pek mümkün olmuyor mutfak desen ayrı kokuyor hiç girmiyorum eşim yemekleri yapıyor sıfır baharat sıfır kızartma sade şeyler yemeye çalışıyorum. Bazen iki üç gün hiç bulantım olmuyor mesela dünden önceki gün yoktu dün ve bugün kötüyüm yarına Allah Kerim 😊😊